Reklamácie
Pokial by sa pri tovare v priebehu používania vyskytla vada, príď s ním na akúkoľvek z našich pobočiek alebo nám ho pošli na reklamáciu na adresu Poštovní 164/7, Ostrava 702 00. Najlepšie je poslať ho cez zásielkovňu, pretože je to zadarmo, návod tu. Prilož kópiu faktúry alebo dokladu o zaplatení a krátky formulár, ktorý nájdeš tiež na predajni.
Čo možno reklamovať?- Vady, ktoré boli spôsobené napríklad poškodením materiálu, zlou výrobnou technológiu apod.
- Opotrebovanie vecí, ktoré vzniklo ich obvyklým používaním alebo naopak ich nesprávnym používaním či mechanickým poškodením - napr. behanie v silničkách po lese.
- Obuv poškodenú v dôsledku fyzických anomálií (pätné výrastky, zlý došľap apod.).
- Pokiaľ bol tovar nevhodne ošetrený - napr. vypraté topánky (poznáme ich už z diaľky).
Reklamáciu je nutné uplatniť ihneď po zistení poškodenia, aby bolo možné zistiť ich príčinu, a to najneskôr do 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. Aby mohla byť obuv prijatá do reklamačného procesu, musí byť suchá a riadne vyčistená. Akonáhle reklamáciu vybavíme, tak Ti o tom dáme hneď vedieť, a to buď telefonicky alebo mailom.
Zákon rozlišuje 2 typy porušenia kúpnej zmluvy:
Nepodstatné porušenie zmluvy (väčšinou odstrániteľné poškodenia) - v tomto prípade máš nárok na bezplatnú opravu tovaru alebo na zľavu z kúpnej ceny. Výber je na Tebe.
Podstatné porušenie zmluvy (väčšinou neodstrániteľné poškodenia) - v tomto prípade máš nárok na výmenu poškodenej časti tovaru, dodanie novej veci bez poškodenia, zľavu z kúpnej ceny alebo môžete žiadať vrátenie peňazí. Výber je opäť na Tebe.
Dúfame, že týmto poučením sa nám podarí prispieť k Tvojej spokojnosti s našimi službami a predísť prípadným nedorozumeniam. Všetky vyššie uvedené informácie sú v súladu s právnym rádom Slovenskej republiky.