0
SK
Vyber si jazyk
SK
CZ
Prihlásenie
Hľadanie
0 Naplň ma

Košík je prázdny

Neprihodíme niečo?

Nejnavštěvovanější kategorie zboží

FAQ

Tu nájdeš odpovede na najčastejšie kladené otázky. Preto doporučujeme sa tu, ešte kým zavoláš na našu linku, trochu porozhliadnuť. Alebo si kľudne zavolaj. So zvedavým zákazníkom si vždy radi pokecáme.

Najdôležitejšie otázky

  1. Čo je zmyslom života, vesmíru a vôbec?
  2. Čo znamená Buddy?

Nakupovanie

  1. Ako zistím, či je daný tovar skladom?
  2. Môžem zmeniť objednávku?
  3. Môžem objednávku stornovať a ako?
  4. Kde môžem zadať zľavový kód?
  5. Nie som si istý výberom, môžem si tovar niekde vyskúšať?

Doprava a platba

  1. Môžem u vás platiť kartou?
  2. Je možné si tovar osobne vyzdvihnúť?
  3. Koľko zaplatím za poštovné?
  4. Ako sa dozviem, kedy je tovar pripravený a odoslaný?
  5. Kedy dorazí objednaný tovar?

Vrátenie a reklamácia

  1. Keď mi tovar nebude sedieť, môžem ho vrátiť?
  2. Na tovare sa vyskytlo poškodenie. Ako mám postupovať pri reklamácií?
  3. Môžem ho zaniesť na predajňu alebo výdajňu, keď som ho objednával cez eshop?
  4. Tovar som kúpil na predajni, ale chcem ho poslať na reklamáciu poštou. Môžem?

Najdôležitejšie otázky

1. Čo je zmyslom života, vesmíru a vôbec?

42

2. Čo znamená Buddy?

Možno si na stránkach videl/a výraz Buddy. Čo to znamená? A prečo by ťa to malo zaujímať? 

Buddy (výslovnosť bady, z anglického jazyka kamoš, parťák) je človek, na ktorého sa môžeš spoľahnúť. Je to ten kamarát, ktorý ti pomáha udržiavať tajomstvá a pašovať chipsy do multikina. Je k tebe úprimný a nesnaží sa ti nahovoriť, že ti vždy všetko pristane. Chceš sa o Budddym dozvedieť viac? Samostatný článok nájdeš tu.

Nakupovanie

3. Ako zistím, či je daný tovar skladom?

Všetok tovar, ktorý je v ponuke je skladom. Sklad sa aktualizuje niekoľkokrát za deň. Preto ak narazíš na posledný kus, tak rýchlo objednávaj. Môže sa stať, že sa Tebou vybraný posledný kus práve predá na kamennej predajni a potom už nebude dostupný. Ak by toto nastalo, tak Ti o tom vždy dáme vedieť.

4. Môžem zmeniť objednávku?

Jasne, rýchle sa ozvi na mail dotazy@dsport.sk alebo zavolaj na telefónne číslo +420 730 518 352 (po - piatok 8-16 hod) a spoločne to nejako vyriešime.

5. Môžem objednávku stornovať a ako?

Napíš nám email na dotazy@dsport.sk alebo zavolaj na +420 730 518 352 (po-piat 8-16 hod) a my už zariadime zbytok.

6. Kde môžem zadať zľavový kód?

Zľavový kód môžeš vložiť v okamihu, keď sa preklikneš do košíka a nachádzaš sa v 1. kroku "Obsah košíka".

7. Nie som si istý výberom, môžem si tovar niekde vyskúšať?

Áno určite! Chceš si tovar najskôr vyskúšať a nekupovať zajaca vo vreci, tak si ho jednoducho objednaj na jednu z našich predajní alebo na výdajňu Zásielkovni. Zoznam predajní tu, výdajní tu.

Doprava a platba

8. Môžem u vás platiť kartou?

Samozrejme.

9. Je možné si tovar osobne vyzdvihnúť?

Áno! Tovar si môžeš nechať, zaslať na akúkoľvek našu predajňu alebo výdajňu Zásielkovni.

10. Koľko zaplatím za poštovné?

Záleží na zvolenom type prepravy, pozri tu a buď pripravený pre voľbu pri nákupe. Alebo nepozeraj a nebuď pripravený. Je to na tebe.

11. Ako sa dozviem, kedy je tovar pripravený a odoslaný?

Túto informáciu Ti pošleme mailom. Stav svojho balíka potom môžeš sledovať na stránkach daného dopravcu - na e-mail ti príde trasovací odkaz.

12. Kedy dorazí objednaný tovar?

Objednávky expedujeme do 24 pracovných hodín po obdŕžaní objednávky. Objednávka by u teba teda mala byť teda najhoršie do 3 pracovných dní. V prípade väčších objednávok sa však môže stať, že sa objednávka kompletizuje na viacero predajní a doba sa môže predĺžiť. V takomto prípade Ťa samozrejme budeme kontaktovať telefonicky, prípadne na mail.

Vrátenie a reklamácia

13. Keď mi tovar nebude sedieť, môžem ho vrátiť?

Áno! Tovar môžeš vrátiť do 30 dní bez udania dôvodu. Je jedno, či ti nesedí veľkosť, farba nepasuje k tvojim očiam alebo si sa rozhodol, že objednaný tovar proste nepotrebuješ. Na tovar ale nesmú byť viditeľné známky používania a musíš nám ich vrátiť aj v originálnom nepoškodenom obale.

14. Na tovare sa vyskytlo poškodenie. Ako mám postupovať pri reklamácií?

Pokiaľ máš nablízku niektorú z našich predajní, tak tovar proste zober a zanes nám ho na predajňu. Tovar musí byť očistený. Pokiaľ žiadnu predajňu po blízku nemáš, tak nám tovar pošli na adresu Poštovní 164/7, Ostrava 702 00. Prilož kópiu faktúry alebo dokladu o úhrade a krátky formulár. Tovar prosím, i v tomto prípade očisti.

Zvyšok je potom už na nás. Reklamáciu vybavíme pokiaľ možno ihneď a inak do 30 dní. Budeme sa snažiť, aby si mal tovar u seba čo možno najskôr, pretože nám na tebe záleží. Áno, priamo na TEBE.

15. Môžem ho zaniesť na predajňu alebo výdajňu, keď som ho objednával cez eshop?

Samozrejme! Pozri sa na návod, ako tovar vrátiť zadarmo tu

16. Tovar som kúpil na predajni, ale chcem ho poslať na reklamáciu poštou. Môžem?

Áno, funguje to i naopak. Paráda, že?

Buddyho newsletter

Dobré věci sa dejú ľuďom, ktorí sa prihlásia k odberu nášho newslettera

Prihlásením súhlasíš so spracovaním osobných údajov.

dotazy@dsport.sk V pracovných dňoch odpovedáme do hodiny
Partneri:
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky společnosti Google.
Radenie
Filtrovať